niedziela, 23 lipca 2017

Owocowa inspiracja dla Scrapsonic :)

Dziś pragnę Wam pokazać karteczkę, którą stworzyłam specjalnie
 w ramach inspiracji na blog sklepu Scrapsonic :)
Postanowiłam, że kartka będzie nawiązywać do tego co w lecie najpiękniejsze czyli...
słońca, kwiatów i owoców :)
Długo zastanawiałam się, jaki haft wykorzystać do stworzenia kartki 
i postanowiłam, że będzie to owoc...za którym nomen omen - zupełnie przepadam ;)
Schemat truskawki pochodzi z francuskiej gazety DFEA.
 W kompozycji kwiatowej oprócz gotowych kwiatów, znalazły się również kaczeńce, 
które wykonałam z białego, pocieniowanego foamiranu.
Zapraszam do odwiedzenia blogu Scrapsonic,
gdzie można znaleźć wiele pięknych inspiracji tworzonych przez utalentowane DT :)
Do 30 lipca trwa nasze wyzwanie "Lato w pastelach
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału,
do wygrania nagroda ufundowana przez sklep oraz możliwość zostania 
naszą gościnną projektantką!
 Serdecznie dziekuję za odwiedziny i wspaniałe komentarze:)
Życzę Wam słonecznego, owocowego lata :)
K.


28 komentarzy:

  1. Twoje kwiaty z foamiranu są przepiękne !

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Lato , lato wszędzie zwariowało, oszalało moje serce :))) Przepiękne kwiaty , słodycz truskawy !!! Kasiu ach...jakie to wszystko smakowite i słodkie ;) Buziaki zasylam :* AOG ...ps.Uwielbiam truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna karteczka.. Te kwiaty to wszystko cudo.. A ta truskaweczka taka soczysta..Aż się prosi żeby ją schrupać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam. Piękna kartka. Tak sobie myślę, ile to pracy, a przecież to wszystko jest zrobione tak dokładnie. Bardzo to podziwiam. Kartka jest piękna i ma cudowne, radosne kolory.
    Miłego nowego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna karteczka a ta truskaweczka słodko-apetyczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow przepiękna, magiczna, aż brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko i córko- zakochałam się!!!Rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna kartka. Truskawka pasuje idealnie :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna kartka - truskawka jak żywa :) mniam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudowna, nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze zachwycająca praca! Uwielbiam oglądać Twoje projekty, są po prostu cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i bardzo kreatywna kartka ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. W sumie to nudno tu Ciebie. Mogłabyś się choć raz postarać i zrobić coś, co nie będzie zachwycać i się podobać, a nie tylko takie cuda, cudeńka produkujesz i pokazujesz!! Nudy panie, nudy. Znowu trzeba piać z zachwytu, bo inaczej się nie da!! Przepiękna truskawkowo-kaczeńcowa karteczka!!! Jak mówiłam nudy panie, nudy... :)))))
    margoinitka.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam do Małgosi "nudnych" zachwytów ;-)
      Piękna, mega letnia karteczka!
      Twoje kwiatuszki zachwycają, cudowna kompozycja, a hafcik z truskaweczką to kropeczka nad "i" (też uwielbiam i pochłaniam w dużych ilościach).
      Miłego tygodnia, Kasiu :-)

      Usuń
  14. Przepiękna praca, hafcik z truskawką uroczy, a te kwiaty jakie piękne, cłośc zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo cieszę się, że tu trafiłam. Tu ponownie Spadły Anioły. Urocze, piękne prace. Śliczne kolory! Czarująca całość. Taki radosny, letni klimat ! Dla mnie - PRZEPIĘKNE !!! Serdecznie pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka, taka do schrupania:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała kartka, robi wrażenie i apetyt na truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba ta soczysta od bart i smaków kartka :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Już dawno nie zachwyciła mnie tak bardzo żadna kartka.Jest CUDOWNA!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ apetyczna! Piękna!
    Słonecznego łikendu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudna karteczka. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak mogłam przegapić! No jak?! Taką cudownie i bogato skomponowaną kartkę! I to z moim ukochanym motywem truskawki :-)
    Cudo po prostu.
    A kwiatami samodzielnie wykonanymi jestem oczarowana. Nie ma szans, by udało mi się kiedyś takie wyczarować...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...